طراحی های زیبا
طراحی های زیبا

شعرهای زیبا و کوتاه در قالب عکس نوشته دیدار خانم بازیگر ایرانی با برادرش بعد از سالها (عکس) کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور انجام پایان نامه مدیریت خدمات تور ارمنستان دانلود آلبوم Dreamweaver 2013 از گاندالف تزیین کیک با خامه صبحانه مهمانان عرب سایر کشورها جایی در این هتلها ندارند +عکس طراحی انواع لوگوی با کیفیت طراحی بنرهای تبلیغاتی فلت و فلش پدیده پرتغالی ها به دورتموند پیوست حمله خرس ها به مناطق مسکونی در ژاپن و ۴ کشته مصاحبه خواندنی با مدیر عامل رنو پارس در ایران بازگشت اریک کارتمن و دوستان: نخستین نگاه به بازی تهیه 20 سوپ مخصوص ماه رمضان مدافع لیورپول در آستانه پیوستن به فنرباغچه در آمد قانونی پزشکان از شیر مادر حلال تر است/کارانه چند ماه را به عنوان یک ماه منتشر کردند آقایان در اوقات فراغت چه می کنند؟


آقایان در اوقات فراغت چه می کنند؟

آقایان در اوقات فراغت چه می کنند؟

 

در اینجا بهترین فعالیت هایی را که آقایان می توانند انجام دهند و از فواید آن لذت ببرند، معرفی می شود.

آقایان در اوقات فراغت چه می کنند؟
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما شنیده اید که برای یادگیری هیچ گاه دیر نیست. کاری که شما باید در طول زندگی تان انجام دهید این است که مدام خودتان را در موقعیت های گوناگون قرار دهید تا تجربه های جدید بیاموزید و مهارت های خود را افزایش دهید. اگر سعی کنید این روند را در زندگی تان به کار گیرید، هیچگاه خسته و کسل نمی شوید و زندگی همیشه برایتان هیجان خواهد داشت.

در اینجا بهترین فعالیت هایی را که آقایان می توانند انجام دهند و از فواید آن لذت ببرند، به شما معرفی می کنیم.

1.غذا پختن

برای هر کسی واجب است تا غذا درست کردن را یاد بگیرد، آقایان نیز از این قائده مستثنی نیستند. اگر شما یاد بگیرید که برای خودتان غذا درست کنید، دیگر در مواقع گرسنگی محتاج هیچکس نیستید و مجبور نیستید برای رفع آن انتطار بکشید.

2.اسکی

اگر می خواهید خوش اندام بمانیم و در عین حال کمی هیجان به زندگی خود دهید، اسکی یکی از بهترین ورزش هایی است که به شما پیشنهاد می دهیم. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، برف است. نگران لوازم جانبی نباشید زیرا می توانید آنها را اجاره کنید. این ورزش زمستانه به شما یاد می دهد که مسافت را به درستی تشخیص دهید، حرکات اندام تان را در سرعت بالا کنترل کنید و بهترین تصمیم را در کوتاه ترین زمان بگیرید.

3.شطرنج

در بازی شطرنج شما با شیوه های مشاهده، برنامه ریزی، داوری و پیش بینی مهارت های حریف آشنا می شوید و می توانید این مهارت ها را در دیگر زمینه های زندگی نیز به کار گیرید.

4.تیراندازی

تیراندازی یکی از ورزش های مورد علاقه اکثر پسران است. اگر وسایل تیراندازی ندارید، می توانید با صرف کمترین هزینه آن را اجاره کنید. تیراندازی قدرت تمرکز و دقت شما را بالا می برد.

5.بدنسازی

ورزش بدنسازی نه تنها سلامت جسمی شما را بالا می برد و ظاهرتان را جذاب تر از قبل می کند، بلکه موجب افزایش اعتماد به نفس تان نیز می شود. به محض این که اولین جلسه خود را در باشگاه آغاز کنید خواهید فهمید که چقدر بر زندگی تان تاثیر مثبتی می گذارد. شما هدفی را دنبال خواهید کرد که تناسب اندام است، به تغذیه خود اهمیت بیشتری می دهید، مراقب میزان کالری های دریافتی بدن تان هستید و … 

6.ورزش های گروهی

اگر فکر می کنید که برای ورزش های گروهی پیر شده اید، اشتباه کرده اید. شما می توانید ورزش هایی چون بسکتبال، والیبال، فوتبال یا هر ورزش گروهی دیگری را در گروه سنی بزرگسالان نیز پیدا کنید. شرکت در فعالیت های گروهی نه تنها برای سلامتی و تناسب اندام تان مفید خواهد بود بلکه همکاری و کار گروهی را نیز به شما می آموزد. علاوه بر آن روابط اجتماعی تان را نیز افزایش می دهد.

7.دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از بهترین راهها برای مشاهده و کشف جهان و طبیعت است. به کمک این ورزش نه تنها سلامت جسمی تان را افزایش می دهد بلکه توانایی شما را برای مسیریابی و ارزیابی موانع پیش رو نیز بالا می برد. پس یک دوچرخه بخرید یا حتی کرایه کنید و از کشف پیرامونت لذت ببرید.

8.عکاسی

با عکاسی شما به جزییات اطراف تان توجه بیشتری نشان داده و جهان را از زاویه دید دیگری تجربه خواهید کرد. با یادگیری این هنر، هر لحظه از آنچه در مقابل چشم هایتان قرار می گیرد، شگفت زده خواهید شد و آن لحظات را ثبت خواهید کرد تا برای همیشه در خاطرتان حک شوند.

9.مطالعه کردن

تا می توانید کتاب، مقاله، مجله، وبلاگ و .. بخوانید. اگر فکر می کنید که مطالعه کردن فعالیت مورد علاقه شما نیست، اشتباه کرده اید. هیچ کس نیست که از کشف و اکتشاف خوشش نیاید. تنها چیزی که برای مطالعه بدان احتیاج دارید، زمان است. شما می توانید به کتابخانه ها سری بزنید و کتاب مورد علاقه خود را قرض کنید یا در اینترنت آن را بیابید. این کار دانش شما را افزایش می دهد و روح تان را لطیف تر از قبل می کند.

10.نوشتن

یکی از بهترین فعالیت هایی که می توانید هر زمان و مکانی انجام دهید نوشتن است. نوشتن به شما یاد می دهد که چگونه با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید، چگونه شیوه ای برای بیان احساسات و افکار درون تان بیابید و برای جذابیت بیشتر چه ترفندهایی بزنید. نوشتن از این جهت جزو بهترین فعالیت ها است که هر کسی توانایی انجام آن را دارد. تنهای چیزی که شما به آن احتیاج دارید، زمان و کمی تمرین است.

11.دارت

دارت هم جزو سرگرمی هایی است که اکثر آقایان بدان علاقه دارند. این ورزش به شما یاد می دهد که چگونه برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید. 

12.ستاره شناسی

یکی از هیجان انگیز ترین فعالیت هایی که می توانید انجام دهید، گشت و گذار در آسمان ها و مشاهده ستاره و سیارات است. تازه در آن  هنگام است که به شگفتی جهان پیرامون تان پی خواهید برد و می بینید که زندگی بر فراز کره خاکی که روی آن زندگی می کنید، چگونه است. شاید باورتان نشود ولی این فعالیت از شما انسانی بهتر و مهربان تر خواهد ساخت.

13.بیلیارد

این بازی تا حدودی شبیه بازی شطرنج است اما در آن شما فعالیت بدنی هم خواهید داشت. وارد کردن نیروها بهم، تداخل، چرخش… شما در آن واحد به تمام این نیروها فکر می کنید و می توان گفت که در واقع شما پشت میز بیلیارد یک اینشتین هستید. این مهارت ها تنها محدود به میز بیلیارد نمی شوند بلکه شما چنین نیروهایی را در جهان اطراف تان هم خواهید دید.

14.گیتار

همه ما عاشق موسیقی هستیم، پس چرا خودتان برای نواختن سازی دست به کار نمی شوید؟ گیتار یکی از بهترین سازها برای شروع یادگیری موسیقی است زیرا قیمت آن ارزان و یادگیری آن ساده تر از دیگر سازهاست، به علاوه می توانید آن را هر کجا که می روید، همراه خود داشته باشید.

15.مدیتیشن و یوگا

مدیتیشن و یوگا توانایی شما را در زمینه های گوناگون افزایش می دهد. این دو ورزش به شما نشان می دهند که ماهیچه هایتان چگونه به هم متصل اند و چگونه در اندام شما کار می کنند، به علاوه راهی تازه را به سوی تناسب اندام برایتان باز خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: آقایان در اوقات فراغت چه می کنند,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

نیک اندیشی جزء فرهنگ مردم ایران است

نیک اندیشی جزء فرهنگ مردم ایران است



استاندار فارس گفت: نیک اندیشی، نیک کرداری، عمل خیر، احسان و نیکوکاری جزء فرهنگ و ذات مردم سرزمین ایران بوده و هست.



link



:: برچسب‌ها: نیک اندیشی جزء فرهنگ مردم ایران است,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

بخش خصوصی شاه ماهی توسعه لرستان واحیای پروژ ه های عمرانی

بخش خصوصی شاه ماهی توسعه لرستان واحیای پروژ ه های عمرانی



رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان گفت: بخش خصوصی محور توسعه این استان و بازوی توانمند راه اندازی پروژ ه های عمرانی و اقتصادی اقتصاد مقاومتی است.



link



:: برچسب‌ها: بخش خصوصی شاه ماهی توسعه لرستان واحیای پروژ ه های عمرانی,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

آخرین جنگل دوران باستانی اروپا

آخرین جنگل دوران باستانی اروپا

 

جنگل بیالوویزا بیش از 150000 هزار هتکار وسعت دارد و این جنگل در یونسکو ثبت شده است.

رها نیوز –
 
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا

آخرین جنگل دوران باستانی اروپا

آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا
آخرین جنگل دوران باستانی اروپا

آخرین جنگل دوران باستانی اروپا

 



:: برچسب‌ها: آخرین جنگل دوران باستانی اروپا,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

معرفی چهار گوشی جدید از سری X توسط ال‌جی

معرفی چهار گوشی جدید از سری X توسط ال‌جی

به گزارش رها نیوز:

بازار اسمارت‌فون تبدیل به بازاری شلوغ و رقابتی شده است و حتی بزرگ‌ترین بازیگران این صنعت باید دائما نحوه رفتار خود را در این بازار تغییر دهند. برای شرکت‌هایی چون ال‌جی این بدین معناست که باید به گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده اهمیت بیشتری بدهند تا بتوانند مشتری بیشتری جلب کنند. پیش از این رده K ال‌جی چندین محصول جدید به خود دیده بود، اما مدتی است که سری X نیز خودی نشان داده‌اند. ال‌جی چهار گوشی دیگر از این سری را معرفی کرده است.

 

اولین گوشی، ال‌جی X mach است که مشخصات بهتری هم دارد. این گوشی نام خود را از ارتباطات LTE Cat. 9 3CA گرفته است. این بدین معناست که این گوشی قادر است تا سرعت دانلود ۴۱۰ مگابیت بر ثانیه نیز داشته باشد (البته که اپراتور شما باید از این سرعت پشتیبانی کند)! از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD (رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل)، چیپست ۶ هسته‌ای، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نام برد.

دوربین این گوشی توانایی عکاسی در نور کم دارد. این دوربین، یک دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۵۵ میکرومتری است. دوربین سلفی این گوشی، ۸ مگاپیکسلی است. این مدل را می‌توانید در آسیا و اروپا تهیه کنید و در آمریکا عرضه نمی‌شود.

lg-x-power-650-80

با سرعت ۴۱۰ مگابیت دانلود، ال‌جی X Mach، کاربرانی را هدف قرار داده بود که اینترنت پر سرعت لازم داشتند. ال‌جی X Power کسانی را هدف قرار گرفته است که به باتری ببشتری نیاز دارند، چون باتری این اسمارت‌فون، ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵۰۳ اینچی با کیفیت اچ‌دی، چیپست مدیاتک MT6735، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی اشاره کرد.

ال‌جی X Style معمولی‌ترین این گوشی‌هاست و شاید ارزان‌ترین نیز باشد. نمایشگر ۵.۳ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۴۱۰، رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری تقریبا کوچک ۲۱۰۰ میلی‌آمپری از مشخصات این گوشی هستند.

از گوشی ال‌جی X max کمترین اطلاعات در دسترس است، ولی بزرگ‌ترین نمایشگر را دارد. نمایشگر این گوشی ۶ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است.

DNA همه این مدل‌ها با هم یکسان است: دو سیم‌کارت، پشتیبانی کارت حافظه، وای‌فای ۸۰۲.۱۱a/b/g/n، اندروید مارشملو، بلوتوث ۴.۱ و ۴G LTE. هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان ارائه این گوشی‌ها به بیرون درز نکرده است.



:: برچسب‌ها: معرفی چهار گوشی جدید از سری X توسط ال‌جی,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

اگرهایی که در زندگی مشترک خوشایند نیست

اگرهایی که در زندگی مشترک خوشایند نیست

تفریحی و سرگرمی

 

اگرهایی که در زندگی مشترک خوشایند نیست

اگرهایی که در زندگی مشترک خوشایند نیست

زندگی مشترک پس از گذشت زمان نیاز به رسیدگی و مراقبت بیشتری دارد , خیلی از ما فکر میکنیم در زندگی خوشبخت هستیم اما افکار ازار دهنده ای هم در ذهن خود داریم .خیلی از ما فکر می کنیم که زندگی مشترک خوبی داریم، سال ها می گذرد و با خطاهای زیرپوستی و نه چندان مشهود که به چشم مان نمی آید ،پایه های زندگی مشترکمان را از بین می بریم.

 

روزی به خودمان می آییم و می بینیم دو نفر غریبه هستیم که با هم زندگی می کنیم و فرزندان و خانه ی مشترک داریم، همین! پس باید قبل از آنکه دیر شود به چند « اگر» کوچک در زندگی و رفتار خود توجه کنید و در صورت مشاهده ی آنها خیلی زود و اورژانسی در جهت رفعش اقدام کنید.

 

اگر در خانه به خود نمی‌رسید…

چه بخواهید چه نخواهید، همسر شما همیشه به ظاهرتان توجه می‌کند و آراستگی شما برایش مهم است. هیچ زحمتی ندارد که سعی کنید کمی برای همسرتان به ظاهر خود برسید، حتی یک تغییر کوچک در ظاهرتان می‌تواند اثر زیادی در زندگی شما داشته باشد.

 

اگر بیشتر زمان شما صرف کار می‌شود…

اینکه به کارتان اهمیت دهید یا گاهی به سراغ تفریح‌های مورد علاقه‌تان بروید، اصلا بد نیست ولی هیچ‌گاه فراموش نکنید که اولویت اول شما در زندگی، همسر و زندگی مشترکتان است. به طور حتم همسر شما دوست ندارد فکر کند که در زندگی شما نقشی ثانوی و نه چندان مهم دارد.

 

اگر احساسات خود را بروز نمی‌دهید…

عشق مثل گلی است که باید هر روز به آن رسیدگی شود. کوچک‌ترین محبت و عاطفه‌ای که شما هر روز به هم ابراز کنید، صمیمیت و عشق شما را زنده نگه می‌دارد؛ اما متاسفانه بسیاری از زوجین این مسئله را فراموش می‌کنند.

 

باور کنید کارهای خیلی ساده می‌تواند بسیار موثر باشد؛ مثلا هنگامی که در آشپزخانه هستید از او بپرسید چیزی احتیاج ندارد یا او را با کادوهای کوچک غافلگیر کنید (اصلا لازم نیست کادو‌ها گرانقیمت باشد)، وقتی برای شما کاری انجام می‌دهد از او تشکر کنید (اصلا مهم نیست آن کار بزرگ باشد یا کوچک).

 

باید بدانید این کارهای محبت آمیز فقط مخصوص دوران شروع زندگی نیست و حتی می‌توان گفت اهمیت آن‌ها برای ادامه زندگی مشترک بیشتر هم هست.

 

اگر عادت دارید مدام انتقاد کنید…

اگر به خودتان اجازه دهید که مدام از همسرتان انتقاد کنید به مرور به خوشبختی تان خدشه وارد می‌کنید. شاید شما با خود فکر کنید که همه انتقاد‌هایتان منصفانه است اما، وقتی این روند را ادامه دهید حرف‌‌هایتان به غر و نق تبدیل می‌شود و در نتیجه ممکن است هر ۲ نفر شما را عصبانی کند و در ‌‌نهایت مدام بین شما دعوا پیش بیاید.

 

باید یک جا این روند را قطع کنید، قرار نیست شما همسرتان را تربیت کنید. البته در زمان و مکان مناسب می‌توانید با گفت‌و‌گو چنین مسائلی را بررسی و حل کنید. عشق مثل گلی است که باید هر روز به آن رسیدگی شود.

 

کوچک‌ترین محبت و عاطفه‌ای که شما هر روز به هم ابراز کنید، صمیمیت و عشق شما را زنده نگه می‌دارد.

 

اگر با خانواه همسرتان مشکل دارید…

این طبیعی است که شما با همه اعضای خانواده همسرتان نتوانید صمیمی باشید اما باید تمام تلاش خود را بکنید تا با افراد درجه اول او به فصل مشترکی برسید و احترام همه اعضای خانواده ی او را رعایت کنید.

 

ممکن است همسر شما در برخی اختلافات حق را به شما بدهد اما اگر این شکایت از مادر و خواهرشوهر زیاد تکرار شود ، او خسته شده و رابطه تان خدشه دار می شود. در هر صورت فردی که با رفتارش شما را آزرده مادر اوست پس از دید همسرتان به این قضیه نگاه کنید.

 

اگر با همسرتان صداقت ندارید…

دروغ از جمله اشتباهات مهلک در زندگی زناشویی است زیرا همانطور که گفته اند :ماه پشت ابر نمی ماند پس به روزی فکر کنید که دروغ تان برملا شود و رابطه تان گرفتار بی اعتمادی گردد.

 

اعتماد زیر بنای ارتباط خوب زن و شوهر است پس سعی کنید با صداقت و راست گویی حتی اگر در آن زمان به ضررتان است، زندگی خود را بر پایه های قوی استوار کنید.

 

اگر اهل تفریح و لذت مشترک نیستید…

ما با دوستانمان می خندیم ، با اقوام مسافرت می رویم و بسیاری از لحظات خوش را با دیگران تجربه می کنیم ، نیاز داریم برخی تفریحات و لذت ها را برای با همسرمان تجربه کردن،داشته باشیم.خاطرات شیرین دو نفره می تواند در روزهای بحران به داد زندگی مان برسد. پس سعی کنید حساب بانگی لذت مشترک تان را بالا ببرید.

 

 



:: برچسب‌ها: اگرهایی که در زندگی مشترک خوشایند نیست,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

مار غول پیکر تمساح را بلعید

مار غول پیکر تمساح را بلعید + فیلم

آموزش

 

کاربران شبکه های اجتماعی ویدیویی را از جدال مرگبار مار پیتون و تمساح منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛ در فیلم زیر مشاهده می کنید، مار پیتون پس از پیچیدن به دور تمساح آن را خفه کرد و به صورت کامل قورت داد.
مار غولپیکر تمساح را بلعید + فیلم

اما به گفته کارشناسان، تمساح خطرناکترین غذای زنده برای مار پیتون است، زیرا این جانور قادر است ضربان قلب خود را به 2بار در دقیقه کاهش دهد، به صورتیکه مار به خیال مردن طعمه آن را ببلعد، اما تمساح در صورت زنده شدن می تواند از داخل مار را ببلعد.

مار غولپیکر تمساح را بلعید + فیلم

 



:: برچسب‌ها: مار غول پیکر تمساح را بلعید,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

عکس های سلفی جدید الهام ملک محمدی خرداد 95
elham-malek-mohammadi.jpg

 

سلفی الهام ملک محمدی خرداد 95 

عکس سلفی جدید الهام ملک محمدی خرداد 95 

تا لود شدن  عکس  شکیبا باشید

در صورت باز نشدن عکس رو عکس  راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .دقت داشته باشید که عکس در سایز کوچکتر قرار گرفته است , برای مشاهده سایز اصلی عکس  و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.

سلفی الهام ملک محمدی

سلفی الهام ملک محمدی

عکس سلفی جدید الهام ملک محمدی خرداد 95

سلفی الهام ملک محمدی

سلفی الهام ملک محمدی

گالری تصاویر جدید الهام ملک محمدی در سال جدید 95 ، بیوگرافی الهام ملک محمدی ، اینستاگرام و فیسبوک الهام ملک محمدی ، گوینده شبکه خبر ، مجری شبکه خبر ، elham-malek-mohammadi-new-photo-selfie

لینک مطلب



:: برچسب‌ها: عکس های سلفی جدید الهام ملک محمدی خرداد 95,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

عکس جدید علی زند وکیلی و مادرش
ali-zand-vakili.jpg

 

علی زند وکیلی و مادرش

عکس جدید علی زند وکیلی و مادرش

تا لود شدن  عکس  شکیبا باشید

در صورت باز نشدن عکس رو عکس  راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .دقت داشته باشید که عکس در سایز کوچکتر قرار گرفته است , برای مشاهده سایز اصلی عکس  و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.

مادر علی زند وکیلی

مادر علی زند وکیلی

عکس جدید علی زند وکیلی در سال جدید 95 ، عکس دیده نشده از علی زند وکیلی و مادرش ،‌ عکس جدید مادر علی زند وکیلی ،‌ بیوگرافی علی زند وکیلی ، اینستاگرام علی زند وکیلی ، ali zand vakili and his mother new photo

 

لینک مطلب



:: برچسب‌ها: عکس جدید علی زند وکیلی و مادرش,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

آشتی کنان تبریزی و افخمی در افطاری آقای سفیر

آشتی کنان تبریزی و افخمی در افطاری آقای سفیر(+عکس)

 

سینما سینما : بهروز افخمی و کمال تبریزی آشتی کردند.

خانواده ایرانی –مناقشات رسانه ای اخیر  از توهین فراستی به کمال تبریزی و فیلم دونده
زمین در برنامه هفت آغاز شد و با پاسخ تند تبریزی در برنامه ۳۵ ادامه یافت.
نامه نگاری افخمی، دفاع مدیر وقت شبکه ۳ از برنامه هفت، متوقف کردن سریال
سرزمین کهن از سوی تبریزی به شرط تعطیلی برنامه هفت و اظهار نظرهای پراکنده
دیکر، ابعاد گسترده تری به این منازعه بخشید.

شب گذشته ۲۶ خرداد در پایان نهمین روز ماه مبارک رمضان، ناصر عنصری قائم
مقام مدیرعامل خانه سینما در یک مراسم افطاری واسطه شد تا بهروز افخمی و
کمال تبریزی آشتی کنند. به گزارش سینماسینما میزبان این مراسم افطاری،
محمدمهدی پورمحمدی سفیر سابق ایران در کشورهای آرژانتین، دانمارک و لهستان
بود.

حال باید دید توهینی که روی آنتن تلویزیونی انجام شده و آشتی کنانی که
در خفا صورت گرفته چه بازتابی در برنامه هفت و روی آنتن خواهد داشت و آیا
افخمی و فراستی در برنامه شان نیز از تبریزی عذرخواهی خواهند کرد؟

 

 

تبریزی افخمی عنصری

افخمی تبریزی

لینک مطلب



:: برچسب‌ها: آشتی کنان تبریزی و افخمی در افطاری آقای سفیر,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به طراحی های زیبا مي باشد.