طراحی های زیبا
طراحی های زیبا

شعرهای زیبا و کوتاه در قالب عکس نوشته دیدار خانم بازیگر ایرانی با برادرش بعد از سالها (عکس) کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور انجام پایان نامه مدیریت خدمات تور ارمنستان دانلود آلبوم Dreamweaver 2013 از گاندالف تزیین کیک با خامه صبحانه مهمانان عرب سایر کشورها جایی در این هتلها ندارند +عکس طراحی انواع لوگوی با کیفیت طراحی بنرهای تبلیغاتی فلت و فلش پدیده پرتغالی ها به دورتموند پیوست حمله خرس ها به مناطق مسکونی در ژاپن و ۴ کشته مصاحبه خواندنی با مدیر عامل رنو پارس در ایران بازگشت اریک کارتمن و دوستان: نخستین نگاه به بازی تهیه 20 سوپ مخصوص ماه رمضان مدافع لیورپول در آستانه پیوستن به فنرباغچه در آمد قانونی پزشکان از شیر مادر حلال تر است/کارانه چند ماه را به عنوان یک ماه منتشر کردند آقایان در اوقات فراغت چه می کنند؟


ادامه اعتصاب در راه‌آهن فرانسه برای ششمین روز متوالی

ادامه اعتصاب در راه‌آهن فرانسه برای ششمین روز متوالی

 

اعتصاب در شرکت ملی راه‌آهن فرانسه امروز دوشنبه برای ششمین روز متوالی ادامه یافت و طبق اعلام مدیریت این شرکت، این اعتصاب تاکنون حدود ۳۰۰ میلیون یورو هزینه برای این شرکت در پی داشته است.

 به گزارش مشرق، بر اساس پیش‌بینی‌های شرکت قطارهای ملی فرانسه (SNCF)، شبکه ریلی این کشور امروز دوشنبه نیز در ششمین روز اعتصاب متوالی کارکنان این شرکت دچار اختلال خواهد بود.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، مدیریت شرکت راه‌آهن ملی فرانسه قرار است عصر امروز دوشنبه طی نشست فوق‌العاده مهمی با اتحادیه‌ها و سندیکاهایی این شرکت مذاکره کند.

«فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرده که امیدوار است اعتصاب کارکنان راه‌آهن فرانسه که از شش روز پیش در اعتراض به اصلاحات قانون کار آغاز شده، تا پیش از آغاز مسابقات یورو ۲۰۱۶ به میزبانی فرانسه به پایان برسد.

این در حالیست که «گیلوم پپی» مدیر راه‌آهن فرانسه نیز با غیرقابل درک خواندن اعتصاب کارکنان این بخش برای مسافران از اعتصاب کنندگان خواسته به اعتصاب خود پایان داده و اقدام به سروریس دهی به مسافران کنند.

مدیر راه‌آهن فرانسه همچنین در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی «ژورنال دو دیمانش» هزینه این اعتصاب را بالا ارزیابی و اعلام کرده است که اعتصاب کارکنان راه‌آهن که از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده، تاکنون حدود ۳۰۰ میلیون یورو هزینه برای این شرکت داشته است.

«مانوئل والس» نخست‌وزیر فرانسه روز شنبه گذشته طی اظهاراتی با غیرقابل درک خواندن اعتصاب کارکنان شرکت ملی راه‌آهن این کشور خواستار توقف این اعتصاب در اسرع وقت شد.

درخواست نخست‌وزیر فرانسه برای توقف سریع اعتصاب کارکنان راه‌آهن این کشور در حالیست که مدیر شرکت ملی راه‌آهن فرانسه نیز طی درخواستی خواستار توقف اعتصاب کارکنان این شرکت در اعتراض به اصلاح قانون کار شده بود اما کارکنان اعتصاب کننده ضمن مخالفت با این درخواست اعلام کردند که به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

گیلوم پپی همچنین در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرده که ترافیک شبکه راه‌آهن فرانسه به وضعیت عادی تا نیمه دوم هفته جاری امکان‌پذیر نیست.

کارکنان شرکت ملی راه‌آهن فرانسه از روز چهارشنبه هفته گذشته در اعتراض به اصلاحات قانون کار مدنظر دولت این کشور اقدام به برگزاری اعتصاب کرده‌اند که این اعتصاب منجر به بروز اختلالات مهمی در ترافیک شبکه حمل و نقل ریلی فرانسه شده و نگرانی‌های دولتمردان و مقامات فرانسوی را در آستانه آغاز مسابقات جام ملت‌های اروپا برانگیخته است.



:: برچسب‌ها: ادامه اعتصاب در راه‌آهن فرانسه برای ششمین روز متوالی,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

مضرات و عوارض خوردن فست فود در شب

مضرات و عوارض خوردن فست فود در شب

پزشکی و سلامت

 

 

با مصرف انواع فست فودها در هنگام شب باعث بی خوابی خود خواهید شد تاثیرات منفی و مضر  فست فودها را ادر ادامه مطلب باهم مرور می کنیم

– بعضی ها شب را دوست دارند و بعضی روز، برای عده ای آرامش و سکوت شب خواستنی است، افرادی که شب را برای انجام کارشان انتخاب می کنند؛ اما این سبک از زندگی با وجود تمامی لذت هایی که دارد تا چه حد سلامت است؟ آیا شب بیداری می تواند بر جسم ما تأثیر منفی بگذارد؟ فکر می کنید چه خطراتی شب بیدار ها را تهدید می کند؟

 ممکن است در ظاهر ارتباطی میان شب بیداری و رژیم غذایی وجود نداشته باشد؛ ولی نتایج به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده نشان از دارد که ساعت خواب بر وزن ما تأثیر مستفیمی دارد. یافته های علمی دانمشندان می گوید: یک انسان بالغ نیازمند هفت ساعت خواب در طول شبانه روز است و کمتر از این مقدار موجب آسیب های فراوانی به روح و جسم آدمی می شود.

انبوهی از تحقیقات انجام شده اثر منفی کم خوابی بر جسم انسان و افزایش احتمال ابتلا به بیماری هایی هم چون: دیابت، چاقی، پر فشاری خون، مشکلات قلبی و مغزی را اثبات کرده اند. بر همین اساس، اغلب افرادی که شب ها دیر به تخت خواب می روند نسبت به سایرین شاخص توده بدنی بیشتری دارند، پدیده ای که نشان از رژیم غذایی نادرست آنها دارد. در واقع، افرادی که دچار کمبود خواب هستند بیشتر از دیگران گرسنه می شوند و بیشتر از دیگران غذا می خورند.

یکی از عادت های غذایی شایع میان آنهایی که شب ها دیر به خواب می روند مصرف فست فودها است. در واقع، خلاف رویه ماجرا کمبود خواب و رژیم غذایی ارتباطی دو جانبه با یکدیگر دارند. از یک سو کمبود خواب موجب افزایش میل انسان به غذا می شود و از سوی دیگر رژیم غذایی نادرست موجب بالا رفتن وزن می شود. بنابراین، اگر جزء شب بیدار ها دسته بندی می شوید تلاش کنید تغییری در برنامه زندگی خود ایجاد کنید، ورزش کردن را فراموش نکنید و با دوری از این سبک خودتان را آسیب های احتمالی نجات دهید.



:: برچسب‌ها: مضرات و عوارض خوردن فست فود در شب,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

نوشیدنی داغ و عوارض مضر آن برای بدن

نوشیدنی داغ و عوارض مضر آن برای بدن

پزشکی و سلامت

 

 

 چای و نوشیدنی های داغ چه تاثیراتی روی مری میگذارند در صورت مصرف دائم از نوشیدنی هایی مانند آن چه آسیبی به سلامتی مان وارد خواهیم کرد

سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل اعلام کرد که بر اساس آزمایشات انجام شده قهوه که تاکنون عامل محتمل بروز سرطان مری شناخته می شده بود سرطان زا نیست اما خوردن نوشیدنی های بسیار داغ می تواند سبب ابتلا به سرطان حلق و مری در افراد شود.

گروهی از پزشگان و دانشمندان آژانس بین المللی تحقیقات سرطانی سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه نتایج تحقیقات اخیر این نهاد را در رابطه با عوامل سرطان زا در غذاها منتشر کرد.
دانشمندان مذکور از این تحقیقات این طور نتیجه گرفته اند که ترکیبات موجود در قهوه که تاکنون یکی از عوامل محتمل بروز سرطان حلق و مری شناخته می شدند در این بیماری نقشی ندارند.
در همین گزارش با اشاره به این که مصرف نوشیدنی های بسیار داغ می تواند به بروز سرطان مری و حلق منجر شود گفته شده است که مواد و ترکیبات موجود در این نوشیدنی ها سرطان زا نبوده بلکه درجه حرارت این نوشیدنی ها است که می تواند سبب بروز این بیماری بشود.

دانشمندان سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل به این نکته نیز اشاره کرده اند که گرچه کشیدن سیگار و مصرف الکل از عوامل اصلی سرطان مری بشمار می روند اما در تحقیقات این دانشمندان موارد ابتلا به بیماری سرطان حلق و مری بیشتر دربرخی از کشور های آسیایی ، آمریکای جنوبی و شرق آفریقا رایج است که مردم آن ها به خوردن نوشیدنی های داغ عادت دارند.

 



:: برچسب‌ها: نوشیدنی داغ و عوارض مضر آن برای بدن,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

دانلود آهنگ جدید علی رها به نام صداش کن

دانلود آهنگ جدید علی رها به نام صداش کن

 بازدید  ۲۴ خرداد ۱۳۹۵  آهنگ های علی رها
 
like(4)Dislike(1)
Ali Raha - Sedash Kon

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی رها به نام صداش کن با لینک مستقیم
دانلود آهنگ صداش کن از علی رها
ترانه : سالومه قربانی | تار : امیر حسین توسلی | ویولن : افشار کوهی
تنظیم : مجتبی مصری | میکس و مسترینگ : مرتضی تقی زاده
تیتراژ برنامه سیب نقره ای شبکه سلامت

دانلود آهنگ صداش کن با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Ali Raha – Sedash Kon

 

متن آهنگ علی رها صداش کن

همیشه عاشقه با بیقراری میدونه که چرا طاقت نداری
تو رو به آرزوهات میرسونه همیشه پشتته تا کم نیاری
خدا دستاتو میگیره صداش کن برات تا بی نهایت وقت داره
دلت که از همه دنیا بگیره واسه روزای سختت بیقراره

شعر آهنگ جدید علی رها صداش کن

دعا کردم برات تو این روزایی که تا عرشه خدا باید سفر کرد
باید مهتابو با دستاتو بگیری باید از نا امیدی ها گذر کرد
نمیتونه ببینه گریه هاتو حواسش به توئه وقتی نخندی
دلش میگیره از نا امیدی که چشماتو رو خوبی هاش ببندی
که چشماتو رو خوبی هاش ببندی

 



لینک های دانلود آهنگ :

 
DOWNLOAD 
MP3 128kb
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید علی رها به نام صداش کن,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395

سرویس کاهش پینگ

آموزش استفاده از سرویس کاهش پینگ در Ps4 و Ps3

برای استفاده از سرویس کاهش پینگ پینگلر در پلی استیشن سه راه دارید:

1. داشتن یک عدد لپ تاپ + یک عدد مودم وای فای + یک عدد کابل Lan

2. داشتن Pc + دو عدد کارت شبکه اترنت (لن) + دو عدد کابل Lan + یک عدد مودم دارای پورت اترنت (Lan)

3. داشتن Pc + یک عدد کارت شبکه وایرلس + یک عدد کابل Lan + یک عدد مودم وای فای

توصیه پینگلر استفاده از راه دوم می باشد (اما اگر به لپ تاپ دسترسی دارید از روش اول استفاده کنید) . نمونه کارت شبکه برای استفاده از راه دوم : لینک

توجه : در نظر داشته باشید که در اکثر مواقع در اتصال توسط کابل لن پینگ بسیار بهتری خواهید داشت در مقایسه با اتصال از طریق وایرلس

مرحله 1 : ابتدا به کنترل پنل رایانه خود رفته و بخش Network and sharing center را باز کنید .

 

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_1

مرحله 2 :

در صفحه ی باز شده از منوی سمت چپ بر روی Change Adaptor Settings کلیک کنید

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_2

مرحله 3 :

بر روی کارت شبکه ای که از رایانه/لپ تاپ به کنسول متصل می باشد راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید (معمولا Ethernet | در غیر اینصورت Local Area Connection)

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_3

مرحله 4 :

گزینه ی Internet P rotocol Version 4 (TCP/IPV4) را انتخاب کرده و بر روی Properties کلیک کنید

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_4

مرحله 5 :

اطلاعات را دقیقا مانند تصویر زیر وارد کنید.

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_5

مرحله 6 :

در این مرحله باید کانکشن را بصورت دستی بسازید . آموزش لازم را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید :

آموزش ساخت کانکشن در ویندوز

مرحله 7 :

بعد از ساخت کانکشن وارد بخش Propertise آن شوید. از منوی Sharing گزینه اول را فعال کرده و در قسمت Home networking connection همان کارت شبکه ای را انتخاب کنید که در مرحله 5 بر روی آن آی پی ست کردید (Ethernet یا Local Area Connection) –> (همان کارت شبکه ای که کنسول به آن متصل است)

 

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_6

در صورت مشاهده ی هرگونه پیغام بر روی Ok کلیک کنید. در نهایت توسط نام کاربری و کلمه عبور اکانت خود به کانکشن متصل شوید.

مرحله 8 :

جهت اعمال تنظیمات لازم روی پلی استیشن به منوی Settings رفته و سپس وارد بخش Network شوید.

ps4-network

مرحله 9 :

آی پی و سایر موارد زیر را در بخش تنظیمات دستی (Manual) کنسول وارد کنید

Ip : 192.168.137.228

Subnet Mask : 255.255.255.0

Getaway : 192.168.137.1

Primary Dns : 192.168.137.1

Secondary Dns : –

در صورتی که تمام مراحل را به دقت انجام داده باشید اتصال موفقیت آمیز خواهد بود و شما به سرویس کاهش پینگ متصل می شوید . 



:: برچسب‌ها: سرویس کاهش پینگ,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395

تاريخچه پوکت

درباره پوکت

تاريخچه پوکت :

شهر پوکت پیش از میلاد مسیح کشف شده و بطلمیوس، جغرافیدان یونانی، در قرن سوم پس از میلاد به آن اشاره کرده است. پوکت همواره به دلیل منابع غنی خود مورد توجه تاجران و سیاحان از سراسر دنیا بوده است. زمانی که گردشگری تایلند نخستین بار مطرح شد، پوکت از اولین نقاط این کشور بود که با طبیعت زیبای خود میزبان گردشگران شد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که در اقیانوس هند و در ۸۶۷ کیلومتری بانکوک قرار دارد.

ساختار پوکت :

بسیاری از ساختمان هاي درونی شهر پوکت نزدیک به یک صد سال پیش در دوران رونق صنعت قلع ساخته شده اند.
امروزه جاذبه های اصلی اين ساختمان هاي پوكت قدمت آنها است بطوريكه اين ساختمان ها ، بازارهای عمومی و معابد استادانه ساخته شده اند. طراحي و معماري چيني ها و پرتغالي ها را ميتوان در ساختار اين ساختمانها مشاهده نمد.
این ساختمان نشان از نفوذ چین و غرب در معماری اين شهر دارد بطويريكه به معماري چيني - پرتغالي معروف است.

اقتصاد پوکت :

پوکت شهرت و ثروت خود را در ۵ قرن گذشته از طریق استخراج قلع به دست آورده و اکنون تبدیل به قطب گردشگری مهمی در تایلند شده که با سواحل زیبای خود بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند.
با وجود این که از اوایل دهه ۸۰، گردشگران اصلی ترین درآمد سواحل غربی این جزیره را تشکیل داده اند ولی در عین حال کشاورزی، صید ماهی و میگو و همچنین صید مروارید کماکان از مهمترین مشاغل مردم این جزیره به شمار می آیند.

 

پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه هایی کشیده شده اند. نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست. در شمال این جزیره فرودگاه بین المللی آن قرار دارد که دسترسی به آن را ممکن ساخته است.
بهترین سواحل جزیره پوکت در کناره غربی آن قرار دارند و پاتونگ و کارون از جمله معرف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می روند. ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است. پوکت که دارای ۳۰ درصد جمعیت مسلمان است، در سال های اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا شناخته شده است.
در غرب پوکت مراکز غواصی متعددی وجود دارند و محدوده کار آنها نیز در جزیره های کوچک اطراف پوکت است که از لحاظ مرجان های زیبا و موجودات دریایی شهرتی جهانی دارند. در پوکت، قایق رانی و موج سواری نیز بسیار طرفدار دارد.

جاذبه هاي توريستي پوکت :

گردش در طبیعت بکر، یکی از تجربه هایی است که نمی توان آن را به زودی از یاد برد. برای این کار می توان با سوار شدن بر فیل از میان جنگلی زیبا و بکر عبور کرد و با کلک از میان جنگلی با پوشش گیاهی رنگارنگ و از کنار آبشاری زیبا گذشت.
قایق سواری در تنداب، از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی است که در اینجا وجود دارد. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری ۴ کیلومتری را از میان جنگل طی می کنند، یکی از پر ماجراترین ساعت ها را سپری خواهند کرد. بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از خرداد تا آبان است.
برای ماجراجویان، تجربه سریدن روی طناب در مسیری ۲۰۰ متری بر روی رودخانه، بدون شک یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال دلهره آورترین سرگرمی هاست که بچه ها نیز همراه با بزرگتر ها از آن لذت می برند. در تمام مدت افرادی با تجربه کاملا مراقب ماجراجویان هستند.
علاقه مندان به فیل سواری، نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه می کنند. این سواری یکی از پر طرفدارترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود، از زیبایی های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت می برند.
فانتاسی شو در پوکت، که برگرفته از میراث فرهنگی اصیل تایلند است، با استفاده از فناوری های پیشرفته، سنت های این کشور را زنده می کند. در این محل بازی، خرید، رستوران و سرگرمی های بسیاری برای همه اعضای خانواده وجود دارد.
از دیگر جاذبه های جزیره پوکت، می توان به شام در کشتی ، سفر با قایق پارویی ، غواصی ، آکواریوم پوکت ، باغ پروانه ها ، موزه صدف ، زیر دریایی ، باغ وحش پوکت ، سقوط آزاد يا بانجي جامپينگ، سواری با موتور چهارچرخ ، دوچرخه سواری در کوهستان ، صخره نوردی و از همه مهم تر به سفر یک روزه به جزیره پی پی اشاره کرد.

مراکز خرید پوکت :

چندین مرکز خرید در پوکت وجود دارد و لباس های مارکدار به آسانی در دسترس هستند. یکی از بدترین اشتباهات بازدیدکنندگان به همراه داشتن چمدان های پر می باشد چراکه خرید با صرفه در پوکت بسیار وسوسه انگیز است. تعداد زیاد فروشگاه های خیابانی در پاتونگ فضایی شبیه بازار را به شهر می بخشد . سه مرکز خرید در خارج شهر پوکت وجود دارد و در خود شهر ميزان وسیعی از فرصت های خرید از ابریشم تا وسایل آنتیک فراهم می باشد.
چهار مرکز خرید اصلی در پوکت وجود دارد يكي از آنها جانگ سيلون در پاتونگ است.
در بالای تپه،تسكو لوتوس قراردارد. بيگ سي و فستیوال مرکزی در خارج شهر پوکت قراردارد.
در این میان جانگ سيلون و فستیوال مرکزی بیشترین انتخاب را برای شما فراهم می کنند.

حمل و نقل عمومی پوکت :

گردشگران در طول اقامت خود در پوکت می توانند از وسایل نقلیه مختلف برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.
برخي تاکسی های پوکت با سیستم تاکسی متر کار می کنند. ورودی تاکسی برای ۱ تا ۴ نفر یکسان بوده و معادل 40 بات است و به ازای مسافت و زمان به این مبلغ اضافه می شود.
يكسري تاكسي هاي ديگر ماشين هاي شخصي بوده كه به عنوان تاكسي در سطح پوكت مشغول به جابجايي هاي مسافران ميباشند و معمولا براي انتقال مسافران هزينهاي بين 200 تا 400 بات دريافت مي نمايند با اين حال هزینه اينگونه تاكسي ها به طور توافقی بین راننده و مسافر است.
وسیله نقلیه سنتی ديگر توک توک است که در پوکت مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع یک موتور سه چرخه است که معمولا هزینه آن به طور توافقی بین راننده و مسافر تعیین می شود.

 



:: برچسب‌ها: تاريخچه پوکت,تور پوکت,تور لحظه آخری پوکت,مراکز خرید پوکت,اقتصاد پوکت,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به طراحی های زیبا مي باشد.